Inloggen

Inloggen op je account

Gebruikersnaam *
Wachtwoord *
Onthoud mij

 

Een goede samenwerking kan je als ondernemer veel opleveren, zoals; meer flexibiliteit, een partner om mee te sparren, enz... Om de juiste partner te kunnen vinden is het goed het een en ander voor jezelf op een rij te zetten. Probeer in beeld te krijgen wat voor jou de reden is om samen te werken, wie je zelf bent als ondernemer en hoe je samenwerkingspartner eruit zou moeten zien. Hiernaast vind je meer informatie om je op weg te helpen. 

" Coming together is a beginning,

staying together is progress,

working together is succes "

Henry Ford

Waarom zoek je samenwerking? Wil je meer klanten bereiken? Wil je je meer focussen op waar je zelf goed in bent? Als je eerst het doel bepaalt, kun je daarna kijken wat ervoor nodig is om dit doel te halen.

Groeit je onderneming en heb je bijvoorbeeld niet voldoende bedrijfskundige kennis, dan kun je een - vaste - partner zoeken die dat wel heeft. Heb je een groot project? een tijdelijke partner, voor de duur van die opdracht, zou dan uitkomst kunnen bieden.

 

Starten, liever niet alleen.

Droom je van het ondernemerschap maar heb je die stap (nog) niet gezet? Wellicht speelt onzekerheid een rol en vraag je je af of je het wel alleen kunt of wilt. Een samenwerking met de juiste persoon kan jou helpen je droom te verwezenlijken.

 

  • Samenwerken, juist ook voor mensen met webshop of fysieke winkel.

Wanneer je een webshop of een eigen fysieke winkel hebt, kan het interessant zijn in contact te komen met andere eigenaren die ook graag willen samenwerken. Samen kun je een (tijdelijke) actie opzetten waarbij je elkaars klanten bereikt of een gezamenlijk een event organiseren. 

 

  • Werk je vanuit huis in persoonlijke verzorging? Kijk eens of je samen acties op kunt zetten.

Zoek mensen in dezelfde branche in je omgeving en zet samen een actie op voor feestdagen. Geef kortingen bij elkaars klanten of bied samen een pakket aan. De mogelijkheden worden groter wanneer je samenwerkt. 

 

  • Eigen bedrijf, maar loop je vast?

Komt je bedrijf niet goed van de grond of kun je juist je eigen succes niet goed aan? Ook dan kan een goede samenwerking voor jou veel betekenen. Een frisse blik, nieuwe ideeën, nieuwe contacten, andere kennis/ervaringen, enz... kunnen een positieve invloed hebben.

 

  • Graag voor jezelf beginnen, dat kan ook zonder een goed idee.

Iedereen heeft kwaliteiten en kan daarmee voor zichzelf beginnen. Maar niet iedereen heeft een 'goed' idee, waarmee je jezelf of een product stevig in de markt kunt zetten. Wanneer jij kunt aangeven wie je bent en welke kwaliteiten jij te bieden hebt, kun je ook iemand treffen met een goed idee die op zoek is naar iemand met jóuw kwaliteiten.

Interviews

  • 'In financieel opzicht heeft de samenwerking absoluut tot meer omzet geleid'
    'In financieel opzicht heeft de samenwerking absoluut tot meer omzet geleid' Interview   Martijn Bloksma van Brand New Journey  - interview Martijn Bloksma is sinds mei 2015 Contentstrateeg en ‘race car driver’ van full-service marketingbureau Brand New Journey. Deze runt hij samen met Rogier Westerink, Evelien Baert en Marrie Hoedelmans. Hoe hebben jullie elkaar leren kennen? Na ruim 8 jaar in vaste…
dit verbergen
dit verbergen
dit verbergen